Hotel Renovator – Disco Room & Furniture Set
Daj się porwać boogie i przemień swój hotel w grze Hotel Renovator w raj disco za pomocą dodatku Disco Room & Furniture Set! Poczuj gorączkę sobotniej nocy dzięki tej gorącej zawartości do pobrania, która doda każdemu hotelowi szczyptę stylu retro.