Hotel Renovator - Disco Room & Furniture Set
Harekete hazırlan ve Hotel Renovator Disco Room & Furniture Set ile otelini göz kamaştırıcı bir disko cennetine çevir! Otel yenilemelerine nostaljik bir enerji katan ve alev alev yanan DLC ile cafcaflı disko dünyasına giriş yap.
Şehrin en canlı disko merkezlerinden biri ol ve o güzel zamanların tekrar yaşanmasını sağla. İster nostaljik estetiğin bir hayranı ol istersen de otel yenileme deneyimine biraz cazibe katmak iste, bu DLC içindeki dansçıyı ortaya çıkaracak. Otelini bir disko topundan daha da parlak hâle getirmeye hazır ol!