Hotel Renovator - DLC PACK 1
Save money on content for Hotel Renovator by purchasing Hotel Renovator – DLC PACK 1! Expand your inner designer experience with this DLC pack and gain access to 6 packs featuring amazing decoration items that will make your hotel stand out from the rest. Customize your hotel with new sets of furniture and rooms!