Hotel Renovator – DLC PACK 1
Zaoszczędź na zawartości gry Hotel Renovator, kupując Hotel Renovator – DLC Pack 1! Popraw swoją rozgrywkę dzięki temu pakietowi zawartości do pobrania i zyskaj dostęp do 6 paczek obejmujących niesamowite przedmioty dekoracyjne, które sprawią, że twój hotel będzie się wyróżniał. Zmodyfikuj go nowymi zestawami mebli i pokojów!