Hotel Renovator - Gym Furniture Set
Otelinin kaslarını geliştirmek ister misin? O zaman Gym Furniture Set ile iş dünyasındaki kol kaslarını güçlendirebilirsin. Otelinin spor salonunu özelleştirerek fit ve sağlıklı kalmak isteyen daha fazla misafir çekebilirsin.
Koşu bandı, ağırlık, yoga matı, benç, ayna ve nicesi gibi bir dizi mobilya ve ekipman arasından seçimini yap. Spor salonunu farklı renkler, tarzlar ve düzenler ile özelleştirerek otelinin temasına ve misafirlerinin tercihine uygun hâle getir. Otelini sağlık, zindelik ve fitness fenomenlerinin uğrak noktası haline getirme fırsatını kaçırma. Gym DLC paketini hemen al ve O Yanmayı Hisset!!