Hotel Renovator - Kawaii Furniture Set
Give your hotel that youthful glow with the Kawaii Furniture set, packed with the cutest 53 items that will make any of your customers' heart melt. With its bright colors and playful patterns, life truly is all sunshine and rainbows!
Chase away your blues as you decorate your rooms with the jolly and heartwarming blend of this set. From lovable cuddly animals to heart-shaped pillows, count on a whole range of new furniture, luminaries and wall decorations to keep your guests’ heads in the clouds as they experience a stay straight out of a daydream. Be a real home design sweetheart and let your disarming personality pop out.