Hotel Renovator - Kawaii Mobilya Seti
Her müşterinin kalbini eritecek olan en şirin 53 eşyayı içeren Kawaii Mobilya Seti ile oteline neşeli bir görüntü kat. Parlak renkleri ve şen desenleriyle hayatı tamamen güneş ışığı ve gökkuşağına boğacak!