Hotel Renovator - Palace Furniture Set
Your guests deserve more than just a superb night’s sleep. Elevate the rooms of your Hotel with a 32-item set of prestigious furniture made of sumptuous fabrics and rich colors. Create a heavenly sense of luxury from a unique blend of classic and glamour.
Have your guests bathe in the glamour of a luxurious room with the Palace Furniture Set.
The glittering history of home design infuses this Set and promises your guests a heritage-rich experience. Decorate your Hotel with traditional opulence and let your personality shine!