Hotel Renovator
Kötü durumdaki eski ve bakımsız bir otel sana miras kalıyor. Diğerleri umutlarını tüketmiş ama sen yeri canlandırmakta olağanüstü bir potansiyel görüyorsun. Bu otelin güzelliğini açığa çıkarmadan önce göz yoran her yeri yıkman gerekiyor. Aletlerini alıp eski duvar kâğıtlarını yırt, parkeleri parçala ve duvarları delip eskiyi atıp yeniyi getir.
Kendini ifade et ve özelleştir! Modern, nostaljik, samimi veya hatta eğlenceli; sonsuz olanakların keyfini çıkar! 2000'in üzerinde eşya, ışık, perde, kilim, tablo, malzeme ve renk arasından seçim yaparak otelini tarzına göre dekore et.
Standardı ne kadar yüksek tutarsan o kadar çok para kazanırsın. Tesislere ve çekici şeylere yatırım yapıp Otelini göz önüne çıkar. Eski bir yüzme havuzunu veya restoranı satın alıp daha fazla misafirin dikkatini çek! Onların ihtiyaçlarını karşıla, odaları düzenli tut ve bozuklukları hemen tamir et. Misafirler üzerinde iyi bir izlenim bırakırsan 5 yıldızlı bir yorum alacaksın!
Hotel Renovator, mod desteğini sunarak yaratıcılığını daha da üst düzeye çıkarmana imkân tanıyor. Eşsiz mobilya tasarımları oluşturmaya ve paylaşmaya hazırlan ve beğeni yapmayı seven yenileyicilerden oluşan bir topluğa ilham ver!