House Flipper - Apocalypse DLC
Even as a small child, you started collecting the first food rations, knowing that this day will come someday!
Fortunately, there is a well-equipped fallout shelter beneath your house with everything you need to survive. Tools, supplies, and even weapons you put together years ago - you just need to wipe them out of the dust and well, start a real-life!
The end of the world is still not visible on the horizon, and the shelter has long been complemented with everything necessary? Don't worry! If you only want to cash your work, three unique prepper-buyers are just waiting to drown the fortune of their life for the fallout shelter you just created!
And when your mission becomes completed - you can finally relax, creating a truly post-apocalyptic image around you… by burning everything down with a FLAMETHROWER!