House Flipper – Cyberpunk DLC
Przyszłość Neo-Tokyo maluje się różnobarwnymi neonami, które widać z Twojego nowego apartamentu, niegdyś hakerskiego ośrodka badawczego.
Czas odświeżyć oldschoolowy look tego miejsca i tchnąć w nie trochę cybernetycznego ducha. W House Flipper znajdziesz wszystko!