House Flipper – Farm DLC
Czyż więcej przestrzeni w Twoim idealnie zaprojektowanym domu nie byłoby przydatnym dodatkiem? Marzysz o garażu dla swojego nowego samochodu? Z dodatkiem DLC Farm to wszystko jest możliwe. Przełomowa mechanika powiększania domu na zawsze zmieni Twoje codzienne remonty.
Niezależnie od tego, co sadzisz, lepiej zadbaj o stworzenie odpowiednich warunków dla wegetacji!
Zagwiżdż na swojego ulubionego wierzchowca, wskakuj na siodło i udaj się na przejażdżkę po swojej ziemi.