House Flipper - Farm DLC
Mükemmel şekilde dizayn edilmiş evinde fazladan bir oda olsa fena mı olur? Yepyeni araban için bir garaj mı hayal ediyorsun? Farm DLC'si sayesinde artık hepsi mümkün. Devrim niteliğindeki ev genişletme mekaniği, her zamanki yenileme işlerini sonsuza dek değiştirecek.
Ne ekersen ek, ekinlerin için uygun ortam koşullarını yaratarak daha iyi mahsuller alabilirsin!
Bir dizi benzersiz alet ve çiftçilik becerilerin bu konuda sana yardımcı olacaktır!