House Flipper - Garden DLC
Have you ever thought of becoming a gardener? Thanks to Garden Flipper DLC it is now possible!
Before you'll start planting trees and plants you'll need to get rid of trash and rubble.
Explore completely new orders and discover innovative mechanics, which we've designed in association with professional gardeners!
Do you prefer widespread gardens of the Palace of Versailles or the minimalistic style of Zen gardens?
Don't limit yourself! Let your garden shine for you and make your neighbors jealous of it! Make appraisers fight for it!
And if you like, put your feet up and relax in the sanctuary of silence and peace which will calm your senses and will give you the energy to implement new ideas in the next houses!