House Flipper - Garden DLC
Hiç bir bahçıvan olmayı düşündün mü? Garden Flipper DLC'si sayesinde bu artık mümkün!
Profesyonel bahçıvanlarla iş birliği içinde tasarladığımız tamamen yeni düzenlemeleri ve yenilikçi mekanikleri keşfet!
Versay Sarayı bahçeleri gibi geniş bahçeleri mi yoksa Zen bahçelerinin minimalistik tarzını mı tercih edersin?
Ve istersen seni rahatlatması ve sonraki evlerde yeni fikirleri uygulaman için enerji vermesi için sessizlik ve huzur alanlarında ayaklarını uzat ve dinlen!