House Flipper - HGTV DLC
Now’s your chance! The new downloadable content for House Flipper lets you live out your wildest HGTV imagination just like your favorite shows.
Ten brand new projects in a new location let you experience the HGTV magic (without spending a fortune tearing up your own home).
These clients are demanding: They’re looking for the best design you can give them, while keeping the budget low and the house up to code.
After you’ve completed your renovations, you’ll get the chance to see how you transformed the homes – just like the before-and-after shots on TV!