House Flipper – Luxury DLC
Przerabiaj zniszczone kamienice i stare budynki przemysłowe – fabryki, duże komercyjne lokale i magazyny – na luksusowe apartamenty.
Mieszkańcy Moonrise Bay to klienci o wysokich oczekiwaniach. Są w stanie zainwestować mnóstwo w dom, z którego będą dumni.
Oprócz stosowania się do wyśrubowanych standardów musisz również wyczuć konkretne gusty swoich klientów, nawet jeśli jeszcze ich nie mają. Nowe możliwości wstawiania przeszkleń lub tworzenia basenów wewnątrz domów sprawiają, że możesz zrealizować najbardziej szalone wizje – nic nie stanie Ci na przeszkodzie!
Jeśli współczesne meble Cię nie interesują, możesz spróbować swoich sił w odnawianiu mebli z ubiegłych stuleci.
Korzystanie z klasycznych mebli nie oznacza pożegnania się z komfortem. Dzięki różnym urządzeniom możesz kontrolować cały dom!
Dodatek Luxury Flipper daje Ci do wyboru kilkadziesiąt nowych mebli: klasycznych współczesnych, antyków i tych nowoczesnych. Mnóstwo kolorów i zestawy modułowe pozwolą Ci zmienić każdy pokój, żeby dopasować go do Twojej wizji domu idealnego.