House Flipper - Luxury DLC
Köhne mesken evleri ve eski endüstriyel binaları (fabrikalar, büyük ticaret binaları ve depolar) al ve onları lüks dairelere çevir.
Moonrise Bay sakinleri yüksek beklentileri olan müşterilerden oluşuyor. Onları gururlandıracak bir ev için çok para vermeye hazırlar.
En yüksek standartlara uymanın yanı sıra müşterilerinin belirli zevklerine, henüz bu zevkler şekillenmemiş olsa bile, hitap edecek şeyler de hazırlaman gerekiyor. Pencere yerleştirmek ya da ev içine yüzme havuzu koymak gibi yeni olanaklarla en çılgın hayallerini hayata geçirebileceğin iç tasarımlar yapabileceksin - sana engel olacak hiçbir şey yok!
Modern mobilyalar sana hitap etmiyorsa geçmiş yüzyıllardan kalan mobilyaları yenilemeyi deneyebilirsin.
Işıkların renklerini değiştir, kapıları aç ve kapa - her şeyi oturduğun yerden yapabilirsin!
Luxury Flipper oyun genişletmesi ile sana çok sayıda yeni mobilya çeşidi veriyoruz: klasik, çağdaş, antik ve modern. Çok sayıda renk ve modüler takım çeşidi sayesinde herhangi bir odayı kendi mükemmel ev tasarımına uyacak şekilde düzenleyebilirsin.