House Flipper - Pets DLC
Will you find a place for someone special in your recently renovated property? Thanks to Pets DLC you'll have a chance to take care of a lovely companion and have a wonderful time together!
Your new furry buddy represents one of ten popular dog or cat breeds, but that's not the end of great news! The DLC will also allow you to choose between other animal species like rabbits, turtles, parrots or hamsters!
Access an exclusive set of items and decor elements, which will let you design a cozy countryside house for you and your pet. Comfortable sofas, plushy pillows, and tons of decorations will help you on your journey!
Don't forget about preparing a nice and warm spot for your sweet companion! A specially designed room and a play zone in the backyard should be wonderful. The new location and large open spaces will bring lots of pleasant memories. Discover new properties, from houses with cozy attics and terraces to huge 2-story countryside homes!
Were you always dreaming of standing in front of your cozy countryside home with an adorable pet by your side? If the answer is "yes", then this DLC is here for you!