House Flipper 2
Nieważne, czy znasz House Flippera od podszewki, czy dopiero zaczynasz z nim przygodę - szybko poczujesz się tu jak w domu!
House Flipper 2 wprowadza nowe mechaniki i odświeża te dobrze znane z pierwszej części.
Niezawodny młot, wierny wałek malarski i dziarski mop już czekają na twój powrót. A dzięki nowemu stylowi graficznemu remonty jeszcze nigdy nie wyglądały tak dobrze!
Po co remontować dom, kiedy można go sobie wybudować? Uwolnij swoją kreatywność w trybie sandboxowym. Odtworzysz w nim zarówno rzeczywiste budynki, jak i te, które dopiero powstają w twojej wyobraźni.
Czas płynie tu wolniej, a życzliwi mieszkańcy chętnie powierzają swoje domy w twoje ręce.
Wiele z nich możesz usłyszeć od swojego dawnego przyjaciela Toma, który zdaje się znać wszystkich w sąsiedztwie.
Lubisz budować? Odnajdziesz się w trybie sandboxowym, w którym będziesz tworzyć domy od fundamentów. Wolisz sprzątanie i dekorowanie? Tryb fabularny pozwoli ci się zanurzyć zarówno w długich i wymagających remontach, jak i w szybkich zleceniach.