House Flipper 2
Tecrübeli bir dönüşümcü de olsan, bu işte yeni de olsan hiç önemli değil. Kısa zamanda kendini evindeymiş gibi hissedeceksin!
House Flipper 2, yeni mekanikler ve daha önce ilk oyunda bulunan bazı özellikleri yenilenmiş hâliyle sunuyor.
Unutma: En baştan inşa etmek kolay bir iş değildir! Ancak bununla yüzleşirken, kesinlikle hayallerindeki evi tasarlamak için ortaya koyduğun her çabaya fazlasıyla değiyor.
Dağın zirveleriyle engin denizin tam arasında Pinnacove adında bir kent bulunuyor.
Burası zamanın yavaş aktığı, sıcakkanlı isanların evlerini sana emanet etmeye hazır olduğu bir yer.
Mahalledeki herkesi tanıyan eski dostun Tom, sana buradakilerle ilgili bilgiler sunmaktan mutluluk duyacaktır.