The House In The Hollow
"The House In The Hollow"; korku, büyü ve esrarengiz olayları bir araya getiren, tam anlamıyla sürükleyici ve heyecan dolu bir deneyim sunan birinci şahıs bir macera oyunudur.
Oyunda, kötülüğüyle nam salmış bir okültist olan Francis Barrett'in ortadan kayboluşunun yüz yıllık sırrını açığa vurmak zorunda kalan Aloysius Abadier'in rolünü üstleneceksin.
Yolculuğun esnasında kendini unutulmuş, ıssız bir ormanda buluyorsun. Bu yolculukta gizli ritüellerle, antik eserlerle, güçlü büyülerle dolu olan karanlık ve çarpık bir dünyayı keşfedeceksin. Terk edilmiş Malikâne'yi (Manor House) keşfin sırasında gizemli sırları çözecek, antik eserler ve güçlü büyülerle karşılaşacaksın. Dikkatli ol; sırlarını gizli tutmak isteyen karanlık güçler, seni yakalamak için asla engel tanımazlar.
Keşfettiğin gizli olaylardan yola çıkarak kararlar verdiğin, sırları çözerek karanlıktan kaçmaya çalıştığın bu oyun; birinci şahıs keşfetme, bulmaca çözme ve sırları ortaya çıkarma unsurlarının eşsiz bir harmanıdır.
Benzersiz çevre unsurları, Art Deco tasarımı, gelişmiş renk düzeltme, ortam aydınlatması, gerçek zamanlı ışın izleme gibi özelliklerin bir araya geldiği The House In The Hollow, zengin ve sürükleyici bir deneyim sunuyor.