Dom Golfa 2
Wyrusz w niezapomnianą przygodę golfową z House of Golf 2 – nie tylko gra, ale zaproszenie do tworzenia trwałych wspomnień z rodziną i przyjaciółmi. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym zawodowcem czy nowicjuszem na wirtualnych trawiastych polach, zanurz się w świecie pełnym wyzwań i ekscytacji.
Zbierz nawet czterech graczy na ostateczne doświadczenie gry na kanapie. House of Golf 2 jest idealny na żywe spotkania i rodzinne zabawy, zapewniając płynną akcję wieloosobową, idealną na imprezy i wieczory gier. Kto będzie panował w Twoim domu?
Z ponad 100 starannie wykonanych dołków do zdobycia, gra oferuje niekończącą się rozrywkę i niespodzianki. Każda dziura prezentuje unikalną zagadkę, która czeka na rozwiązanie za pomocą idealnego uderzenia.
Uwolnij swoją kreatywność i umiejętności dzięki naszemu innowacyjnemu systemowi punktacji tricków. Pokaż swoje mistrzostwo dzięki oszałamiającym strzałom, odbijając się od kątów i wyzwalając grawitację, aby zdobyć imponujące wyniki i zadziwić swoich przyjaciół.
Nie przegap – złap swoje wirtualne kije i przygotuj się, aby zostawić swoje ślady w świecie House of Golf 2!