Golf Evi 2
House of Golf 2 ile unutulmaz bir golf macerasına atılın - sadece bir oyun değil, aile ve arkadaşlarla kalıcı anılar yaratma davetiyesi. Sanal yeşillere deneyimli bir profesyonel veya yeni başlayan olun, zorluklar ve heyecan dolu bir dünyaya dalın.
En fazla dört oyuncuyu bir araya getirin ve koltukta oynama deneyiminin zirvesini yaşayın. House of Golf 2, canlı toplantılar ve aile eğlencesi için mükemmel olan sorunsuz çok oyunculu eylem sunar. Evde kim hüküm sürecek?
Ezilmek için özenle hazırlanmış 100'den fazla delikle, oyun sonsuz eğlence ve sürprizler sunar. Her delik, mükemmel sürüşle çözülmeyi bekleyen benzersiz bir bulmacayı sunar.
Kaçırmayın - sanal sopalarınızı kapın ve House of Golf 2 dünyasında izinizi bırakmaya hazırlanın!