House of Legacy
Dyplomatyczna delikatność: poruszaj się w labiryncie relacji, przymierzy i zaprzysiężonej zemsty wśród szeregu postaci niezależnych, przedstawicieli dziesiątków szlachetnych rodów. Korzystaj z całej gamy opcji interakcji i snuj sieć zdarzeń, w którą ich pochwycisz.
Realistyczne zarządzanie: pnij się po szczeblach kariery systemu biurokracji, który odzwierciedla dokładnie skomplikowaną siatkę powiązań sprzed wieków: awansów, rywalizacji i administracyjnych talentów.
Geniusz strategii: złap za miecz, planuj strategię, prowadź legiony do walki i zduszaj w zarodku powstania, aby zapewnić przetrwanie i stabilność tronu.
Świat balansuje na krawędzi i wszędzie panoszą się rebelianci. Wybierz drogę, która doprowadzi cię do władzy. Dopraszaj się łaski cesarskiego sądu, prowadź do boju własne wojsko, posłuż się sztuką dyplomacji albo siej niezgodę i nakłoń rebeliantów do poddania się – musisz zdławić bunt za wszelką cenę. Triumfuj, a czekają cię chwała i tytuły; jeśli się zawahasz, sekretne sojusze mogą zagrozić równowadze władzy.