House Party
This hysterical, story-rich 3D adventure game is all about player choice and partying the way you want. House Party’s gameplay starts with simple conversations and grows with the decisions made along the way. You'll see something new or different each time you play!
Sweet news! Your buddy Derek invited you to a rager at Madison's house. Surrounded by a group of eccentric partygoers, you must navigate your way through the night - no matter how wild it gets!
Step into a sandbox adventure party game where even your simplest choices can impact the game in a magnificent way.
Explore thousands of unique branching narratives with fifteen distinct NPCs that react based on your every remark and action, paving the way for tons of hours of unpredictable and hilarious entertainment.
House Party’s gameplay starts with the conversations and grows with the decisions made along the way. With no true ending but dozens of stories to navigate, the night is what you make it.
Explore a two-story house jam-packed with hundreds of items to discover, where every object has a purpose and some can be used in a variety of ways.
Show items to NPCs and they may react with varying dialogue or relationship fluctuations. Most of these hidden objects are vital for completing an NPC's personal storyline and winning their approval. Sometimes you don’t even need any items to cause a ruckus. Play your cards right and maybe you can win them over with your charm alone.
NPCs (Not-Boring Party Comrades)
You don't have to thank us, but we invited fifteen of our craziest and funniest acquaintances!
A new-to-town sorority girl willing to do crazy things to fit in, the most brahsome brah around, a wild mud-wrestling southern belle, a freakishly buff straight-edge dude hawk-eyeing all the booze, and many more hilarious and unique personalities await.