Hue
Hue to tętniąca życiem, wielokrotnie nagradzana przygodowa gra logiczna, w której kształtujesz świat, zmieniając kolory jego tła.
Odkrywasz niebezpieczną szarą krainę, odsłaniając kolejne kolorowe fragmenty na swojej drodze do odnalezienia zaginionej matki.
Gdy przeszkody pasują do tła, znikają, tworząc nowe, ekscytujące zagadki — pełne niebezpieczeństw, tajemnic… i niespotykanych barw.
Ogólnie rzecz biorąc, gra jest niesamowita. Piękna i błyskotliwa, wyrafinowana i prosta, wymagająca i przekonująca.
Hue jest bez wątpienia jedną z najlepszych nowości w swoim gatunku od bardzo długiego czasu.