Hue
Hue, farklı arka plan renkleri seçerek dünyayı değiştirdiğin, parlak renkli ve ödüllü bir bulmaca macera oyunudur. Sembollerin renk desteği olarak kullanıldığı tam renk körlüğü desteği.
Kayıp anneni arama yolculuğunda renkli parçaları ortaya çıkararak tehlikeli gri toprakları keşfediyorsun.