Human Resource Machine
Programuj małych pracowników biurowych, by rozwiązywać łamigłówki. Bądź dobrym pracownikiem! Maszyny już nadchodzą… by ukraść Ci pracę.
Human Resource Machine to gra logiczna dla nerdów. W każdym poziomie szef daje Ci zadanie. Zautomatyzuj je, programując małego pracownika biurowego. Jeśli odniesiesz sukces, awansujesz na następny poziom i spędzisz kolejny rok, pracując w ogromnym biurowcu. Gratulacje!