HumanitZ
HumanitZ to gra survivalowa z widokiem z góry w trybie współpracy osadzona w otwartym świecie, w którym wybuchła epidemia zombie. Garstka ocalałych stara się przetrwać tak długo, jak to „po ludzku” możliwe. Przeszłości nie można zmienić, ale teraźniejszość i przyszłość już tak.
Epidemia zombie doszczętnie zniszczyła znaną nam cywilizację. Hordy zeeków przedarły się na szczyt łańcucha pokarmowego, stając się największym drapieżnikiem świata. Kilka lat później zwykli ludzie stają się zagrożonym gatunkiem, a izolowane grupy walczą o przetrwanie w tym nowym, nieprzyjaznym świecie.
Żyj na lądzie! Przemierzaj ruiny starego świata i zdobywaj zasoby, aby przetrwać. Możesz też wybrać się na wzgórza, założyć gospodarstwo, polować i łowić ryby, aby bezpiecznie przeżyć kolejny dzień.