Przewidujemy, że gra będzie w fazie wczesnego dostępu przez 6–12 miesięcy. Oczywiście te ramy czasowe mogą się zmieniać w zależności od różnych czynników w trakcie tworzenia. Nie przewidujemy jednak, aby daty zmieniły się zbyt znacząco.
Będziemy aktywnie uczestniczyć w dyskusjach na platformie Steam, a także na naszym dedykowanym serwerze Discord. Stworzyliśmy niezwykle otwartą społeczność, w której twórcy odpowiadają na opinie i sugestie w miarę tworzenia gry.