6 ila 12 ay boyunca erken erişimde olmayı öngörüyoruz. Elbette bu zaman çizelgeleri, çeşitli geliştirme engellerine bağlı olarak değişebilir. Yine de tarihlerin çok büyük ölçüde değişmesini beklemiyoruz.
Steam tartışmalarının yanı sıra özel Discord sunucumuzda da aktif olacağız. Oyun büyüdükçe geri bildirim ve önerilerin geliştiriciler tarafından yanıtlandığı çok açık bir topluluk oluşturduk.