Hundred Days – Napa Valley
W Hundred Days – Napa Valley możesz odkrywać nowy amerykański region winiarski. Stosuj nowe i znane już techniki do uprawy nowych szczepów winorośli i produkcji swojego wina. Nowe szczepy winorośli: Cabernet Sauvignon, Zinfandel, Pinot Noir i Riesling.