Hundred Days - Napa Valley
Hundred Days - Napa Valley'de yeni bir Amerikan şarap bölgesini keşfedebilirsin. Yeni üzüm çeşitleri yetiştirmek ve şarabını üretmek için yeni ve eski teknikleri kullan.