Hundred Days - Şarap Üretimi Simülatörü DEMO
Hundred Days ile şarap üretiminin gizli sırlarını keşfedeceğin bir dünyada unutulmaz bir yolculuğa çıkacaksın. Demoyu indirerek oyunumuzu ilk kez incele ve oyunu istek listesine ekle.