Hyper Drill
Hyper Drill, hiper hızda uçabildiğin bir hızlı bölüm bitirme oyunu. Karşına çıkan tüm engelleri del geç, zamanlamanı mükemmelleştir, bölüm tasarımlarının her ayrıntısını öğren ve bir galaksiden diğerine sıçrama yap.