Hyper Light Drifter
Echa mrocznej i brutalnej przeszłości rozbrzmiewają w, przesiąkniętym krwią i pełnym skarbów, dzikim kraju. Hyper Light Drifter to przygodowa gra akcji w stylu najlepszych 16-bitowych klasyków, ze zmodernizowaną mechaniką rozgrywki i projektami na znacznie większą skalę.