Hyper Light Drifter
Karanlık ve şiddetli bir geçmişin yankıları, hazine ve kanla dolu vahşi topraklar boyunca yankılanıyor. Hyper Light Drifter, çok daha büyük bir ölçekte modern mekaniklere ve tasarımlara sahip, en iyi 16bit klasikleri ayarında bir aksiyon macera RYO oyunudur.