Hypnospace Outlaw
Greetings Enforcer, and thank you for enlisting in the Hypnospace Patrol Department! As the corporatocracy sleeps, outlaws are out there committing terrible transgressions all across our beloved Hypnospace, and these virtual streets aren't going to police themselves!
Hypnospace Outlaw is a '90s internet simulator in which you scour Hypnospace's wide variety of weird and wonderful websites to hunt down wrongdoers, while also keeping an eye on your inbox and avoiding viruses and adware.
As part of your job as a Hypnospace Enforcer, you'll be watching out for copyright infringement, internet bullying and more, with reports and rewards coming direct from the Hypnospace Patrol Department to your inbox. In your spare time, you can customize your HypnOS desktop however you see fit, with a variety of downloads!
Scour the darkest corners of the Web for scumbag users who violate Hypnospace law!
Do your job to earn Hypnocoins, or ignore your inbox and go hunting for hidden pages, downloads and secrets!