Hypnospace Outlaw
Merhaba Enforcer, Hypnospace Patrol Department'a başvurduğun için teşekkür ederiz! Şirketokrasi uyurken, haydutlar çok sevdiğimiz Hypnospace'te korkunç suçlar işliyor ve bu sanal sokakların kendi güvenliğini sağlayacak hâli yok!
Hypnospace Outlaw, Hypnospace'in çok tuhaf ve harika web sitelerinde dolaşarak suç faillerini yakalayacağın ve aynı zamanda gelen kutunu kontrol ederek virüslerden ve reklam yazılımlarından kaçınacağın 90'lar internet simülatörüdür.
Hypnospace Enforcer olarak telif hakkı ihlaline, internet zorbalığına ve daha fazlasına karşı dikkatli olacak ve Hypnospace Patrol Department'tan gelen kutuna gelen raporları ve ödülleri takip edeceksin. Boş zamanında çok çeşitli indirmelerle HypnOS masaüstünü istediğin gibi özelleştirebilirsin!
Hypnospace kanunlarını çiğneyen hain kullanıcılara karşı Web'in en karanlık köşelerini tara!
Hypnocoins kazanmak için işini yap ya da gelen kutunu yok sayarak gizli sayfaların, indirmelerin ve sırların peşine düş!