I Am Dead
I Am Dead, Hohokum ve Wilmot's Warehouse'un yaratıcılarından, ölümden sonraki hayatı keşfetme konulu, büyüleyici bir bulmaca macera oyunudur.
Küçük Shelmerston adasının kısa bir süre önce ölen müze küratörü olan Morris Lupton, köpeği Sparky'nin hayaletiyle buluştu ve çok sevdiği adasının bir felaket ile birlikte yerle bir olmak üzere olduğunu öğrendi.
Birlikte Shelmerston'ın antik sırlarını açığa çıkarmaları, adadaki volkanın patlamasını önlemeleri ve evlerini kurtarmaları gerekiyor.
Morris ve Sparky'nin Shelmerston'daki kayıp ve etrafa dağılmış hayaletleri ortaya çıkarması gerekiyor. İkili onları bulmak için zaman geçirdikleri yerleri ziyaret etmeli, onları en iyi tanıyan insanların anılarına dalmalı ve onların hayat hikâyelerini öğrenmeli.
Morris, görevlerine destek olması amacıyla nesneleri ve insanları dikkatle inceleyerek içeriklerini ve anılarını görmesini sağlayan, doğaüstü bir X-Ray'e benzeyen yeni gücünü kullanıyor.
Yolculuğun sırasında Shelmerston'ın tarihi ve kültürü hakkında birçok hikâyeyi, meraklı sakinlerini ve ziyaretçilerini keşfedeceksin: turist ispinozlar, balıklar, morlo'lar ve volkanı ilk durduran Efsane Aggi.