I Transmigrated to Another World to Become the Overlord
An open-world pixel RPG. Shape your fate: wander as a lone adventurer, serve generals and rise to city lord, or rebel to reign as monarch. Turn-based duels, skirmishes and grand wars await. Four paths, romance throughout, plus monarch-exclusive storylines.
You arrive in a vast fantasy world, and there is no fixed fate waiting for you. You are free to shape your own life.
You can live as a wandering swordsman, roam the wilderness, challenge rivals in duels, and gather companions and lovers during adventures.
Once you gain control of a city, you can manage its development and assemble armies. You can choose to defend your territory peacefully, or launch a rebellion, conquer lands and become a sovereign ruler.
The combat system works in layers. One-on-one duels and team fights run in turn-based mode. Large-scale wars between cities adopt turn-based strategy gameplay, where you arrange troops to seize territories across the continent.
Ten romanceable characters with distinct personalities. You can develop intimate bonds no matter which path you take. Exclusive romantic plots unlock for monarchs. Raise favor levels to access unique dialogues and side stories.