I Was a Teenage Exocolonist
Önünde uzun bir hayat var. Bu hayatı okulda ders çalışarak mı yoksa bu yeni dünyanın merak uyandırıcı bitki örtüsüne ve hayvanlar âlemine dalarak mı geçireceksin? Uzay çağı teknolojisi mi geliştireceksin yoksa doğayla uyum içinde mi yaşayacaksın? Devasa hayvanlarla mücadele mi edeceksin yoksa gelecek nesilleri mi yetiştireceksin? Vertumna'nın muhteşem suluboya ile işlenmiş dünyası, keşfetmen için karşında.
Öğrendiğin ve deneyimlediğin her şey seni ve kolonini daha güçlü kılacak. Gelişecek ve hatalar yapacaksın. Hayatını şekillendiren bu anlar; hatıraların, kararların ve arkadaşlıkların, yanında taşıyacağın toplanabilir kartlar olacak. Vertumna'da her mevsim, ortaya yeni engeller çıkarır. Deneyimlerinle kazandığın kartlar, bu engelleri aşmak için sana yeni seçenekler sunar; onlarla ilişkilerde yolunu bulabilir, yeni beceriler öğrenebilir, gezegeni keşfedebilir veya onlar sayesinde hayatta kalabilirsin. Bu hayatta ve sonrakinde her karar önemlidir.
Karşılaştığın engellerde gerek matematik sınavını geçmek, gerek vahşi bir Snapbladder'dan kaçmak için en iyi eli oyna.
Bir depo memuru olarak oyalanmak veya vadiyi incelemek gibi kolonide yapabileceğin 25 işten birini seç.
Köpek kulaklı yakışıklılar, uzaylılar, çekici siyasetçiler ve soğukkanlı katiller dahil 10 flört edilebilir karakterle tanış.