I Was a Teenage Exocolonist
Masz przed sobą całe życie. Czy spędzisz je na nauce w szkole, czy raczej rzucisz się w wir poznawania flory i fauny nowego świata? Wprowadzisz technologię ery kosmicznej, czy może będziesz żyć w zgodzie z naturą? Poświęcisz się walce z ogromnymi bestiami, czy skupisz na wychowaniu następnych pokoleń? Przedstawiony w niesamowitych akwarelowych barwach świat Vertumny należy do ciebie.
Wszystko, czego się nauczysz i doświadczysz, wzmocni nie tylko ciebie, ale całą kolonię. Będziesz odnosić sukcesy oraz popełniać błędy, a wszystkie kształtujące momenty – wspomnienia, decyzje i przyjaźnie – stają się kartami twojej osobistej kolekcji. Każda kolejna pora roku przynosi na Vertumnie nowe problemy. Karty zdobywane na podstawie doświadczeń zapewniają nowe możliwości pokonywania wyzwań w zakresie relacji, przyswajania nowych umiejętności, eksploracji planety i utrzymania się przy życiu. Każda decyzja ma znaczenie – w tym życiu oraz w następnym.
Użyj najlepszych kart w wymagających chwilach, gdy musisz zdać test z matematyki albo uciec przed dzikim snapbladderem.
Wybierz jedną z 25 profesji dostępnych w kolonii: możesz przykładowo obijać się jako sprzedawca sklepowy albo badać dolinę.
Poznaj 10 postaci, z którymi możesz się umawiać. W grze spotkasz m.in. przystojnego chłopca z psimi uszami, obcego, atrakcyjną polityczkę oraz bezwzględnego zabójcę.