Icewind Dale: Enhanced Edition Soundtrack
Let the original score for Icewind Dale: Enhanced Edition, composed by Jeremy Soule, transport you to the snowy peaks of the Spine of the World. All 51 tracks are provided in both MP3 and lossless FLAC format for your listening pleasure.