6.667 (+1.333 Bonus) Platinum
Idle Champions'ın premium oyun içi para birimi olan 8.000 Platinum satın al. Platinum kullanarak oyun içi mağazadan şampiyonlar, eşlikçiler, iksirler ve kostümler gibi kozmetik içerikler satın alabilirsin!