700 (+ 30 Days of Daily Boost) Platinum
Buy Daily Boost to collect 700 Platinum immediately, and triple the Platinum rewards you can claim from Daily Rewards for the next 30 days! You can use Platinum to purchase Champions, Familiars, potions and cosmetics like Skins in the in-game shop!