700 (+30 dni codziennego doładowania) Platyny
Zakup codzienne doładowanie, aby natychmiast otrzymać 700 Platyny i potroić nagrody Platynowe otrzymywane dzięki codziennemu doładowaniu przez następne 30 dni! Platynę można wykorzystać do zakupów w sklepie w grze – nabywaj czempionów, chowańców, eliksiry i przedmioty kosmety...