Idle Champions - Bardic Inspiration Volume 2
The Idle Champions of the Forgotten Realms: Bardic Inspiration Volume 2 Soundtrack is an homage to Dungeons & Dragons across eight tracks and multiple musical genres.
Inspired by the iconic heroes and villains of the Idle Champions video game, each song was recorded at Central Command Studios in Los Angeles. These songs were originally written and composed live during weekly episodes of the show by Jason Charles Miller, Dylan Wilks, their guests, and the audience.
Featuring the vocal talents of Jason Charles Miller and Hope LaVelle, Bardic Inspiration Volume 2 is an ideal accompaniment to your next Idle Champions or Dungeons & Dragons session.