Idle Champions – Bardic Inspiration Volume 2
Ścieżka dźwiękowa The Idle Champions of the Forgotten Realms: Bardic Inspiration Volume 2 to hołd dla gry Dungeons & Dragons, obejmujący osiem utworów i wiele gatunków muzycznych.